Het indienen van een klacht
Als u zich niet goed behandeld voelt door iemand van de gemeente Eemnes, dan kunt u een klacht indienen. Een klacht gaat alleen over de behandeling of bejegening door de gemeente. Als u het niet eens bent met bijvoorbeeld de inhoud van een besluit, dan zijn er mogelijkheden voor bezwaar en beroep.
Klacht over een medewerker van de gemeente Eemnes
Heeft u een klacht over de wijze waarop u door een medewerker van de gemeente Eemnes bent behandeld? U kunt dan zowel schriftelijk als telefonisch een klacht indienen. Uw schriftelijke klacht kunt u sturen naar: BEL Combinatie, t.a.v. klachtencoördinator gemeente Eemnes, Zuidersingel 5, 3755 AZ Eemnes. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klachtencoördinator bij Juridische Zaken, via 14 035.
Klacht over het college van burgemeester & wethouders
Heeft u een klacht over de wijze waarop u door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Eemnes bent behandeld? U kunt dan zowel schriftelijk als telefonisch een klacht indienen. Uw schriftelijke klacht kunt u sturen naar: BEL Combinatie, t.a.v. klachtencoördinator gemeente Eemnes, Zuidersingel 5, 3755 AZ Eemnes. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klachtencoördinator bij Juridische Zaken, via 14 035.
Jaarverslag
- Jaarverslag van de klachtencoördinator 2021 (pdf, 582 KB)
- Bijlage Jaaroverzicht Nationale ombudsman Eemnes 2021 (pdf, 58 KB)
Volg ons